Terapeutul de pierdere în greutate richmond va. Sănătate Video: Cele Mai Bune Alimente pentru Combaterea Osteoporozei (Noiembrie 2020).


Antrenamentele cu greutatea și exercițiile de echilibru sunt esențiale pentru gestionarea osteoporozei.

terapeutul de pierdere în greutate richmond va

Aflați cum puteți începe astăzi să terapeutul de pierdere în greutate richmond va protejați oasele. Dacă aveți, este esențial să vă faceți exerciții regulate, astfel încât să puteți construi și să vă protejați oasele.

Totusi, milioane de oameni sunt inconstienti de multele modalitati prin care obezitatea le poate afecta sanatatea.

Dar trebuie să cunoașteți mișcările corecte. Exercițiul aerobic la intensitate moderată, formarea de rezistență pentru a construi forța și echilibrul de formare, care vă ajută la reducerea riscului de cădere. Robertson recomandă să lucrați cu un terapeut fizic care vă poate ajuta să identificați unde trebuie să obțineți puterea și ce mișcări să evitați.

terapeutul de pierdere în greutate richmond va

Acest lucru este deosebit de important pentru persoanele care au o fractură sau o istorie de fractură. Ghidul privind exercițiile pentru osteoporoză publicat în jurnalul Osteoporosis International în martie subliniază importanța colaborării cu medicul dumneavoastră și cu un terapeut fizic, chiar dacă ați avut deja fracturi.

Modul în care exercițiile pot ajuta Osteoporoza înseamnă că oasele dvs. Sheryl Finucane, un terapeut fizic și un profesor asistent la Virginia Commonwealth University din Richmond. În plus față de a ajuta la protejarea oaselor, activarea îmbunătățește, de asemenea, sănătatea dumneavoastră generală, potrivit NIAMS. Pentru a ajuta la gestionarea osteoporozei, dezvoltați Învelișul de pierdere în greutate urmați un regim de antrenament care include aceste tipuri terapeutul de pierdere în greutate richmond va exerciții fizice: Exercițiul aerobic purtător de greutate : Activitățile care poartă greutatea includ activități cum ar fi dansul, jogging-ul și tenisul chiar și jocuri virtuale precum tenisul Wiipotrivit Asociației Americane de Terapie Fizică.

Ar trebui să obțineți cel puțin 30 de minute de activitate aerobă purtând greutatea de cinci ori pe săptămână. Unele tipuri de activități fizice, cum ar fi mersul pe jos și aerobicul în apă, sunt un exercițiu aerobic bun, dar nu forțează corpul să muncească suficient împotriva gravitației pentru a beneficia de forța osoasă, spune dr.

Ea vă recomandă să alegeți antrenamentele cu greutatea atunci când puteți. Construirea musculaturii: Aveți nevoie și de exerciții care se concentrează asupra mușchilor.

Chiar dacă sună comic sau fantezist, specialiștii garantează pentru ele Atacurile de panică nu au nici o bază fizică. Le poți combate cu niște manevre simple și la îndemâna oricui.

Includeți-le în antrenament de cel puțin două ori pe săptămână. Dacă aveți osteoporoză, puteți beneficia de consolidarea mușchilor care vor funcționa pentru a vă menține echilibrul și pentru a vă proteja articulațiile. Luați în considerare încercarea acestor activități de construcție musculară, numite și exerciții de rezistență: Lucrul cu benzile de rezistență.

Plasați mijlocul unei benzi de rezistență sub picioarele dvs. Țineți un capăt în fiecare mână.

Cele mai bune exerciții pentru osteoporoza

Trageți benzile în sus și înapoi, ca în cazul în care vânați. Țineți apăsat timp de 10 secunde și apoi reveniți încet la neutru.

terapeutul de pierdere în greutate richmond va

Ridicarea greutății mâinii sau gleznei. Stați drept și folosiți-vă miezul pentru a vă menține în poziție verticală în timp ce faceți brațele sau înălțați genunchii și gleznele, spune Robertson. Lucrul cu mașini cu greutate. El recomandă să lucrați cu un antrenor, astfel încât să știți ce setări de rezistență sau greutate trebuie utilizate pe aceste mașini.

terapeutul de pierdere în greutate richmond va

Efectuarea unui amestec de diferite tipuri de tehnici de antrenament în funcție de greutate și de rezistență părea să aibă cel mai mare beneficiu asupra, potrivit unei analize a cercetării despre modul cel mai adecvat de conservare a densității osoase la femeile aflate în postmenopauză, în special în șold și coloanei vertebrale.

Aceste constatari au fost publicate in mai in revista Osteoporosis International. Exercițiul de echilibru: Conform Institutului Național de Sănătate, exercițiile care vă vor ajuta să vă mențineți sau să vă îmbunătățiți echilibrul includ: Se ridică pe un picior. Stați pe un picior în timp ce țineți o bară sau cu o mână pe o blat. Țineți poziția timp de 10 secunde. Repetați cu celălalt picior. Faceți cel puțin 10 seturi. Pentru mai multă provocare, încercați să stați pe un tampon de spumă.

Tandem de mers pe jos. Mergeți încet, folosind un perete sau blat pentru echilibru, plasând fiecare picior direct în fața celuilalt, călcând în picioare. Raise picior. Stați pe un picior în timp ce țineți o bară sau blat și ridicați ușor piciorul în lateral.

Țineți apăsat timp de 10 terapeutul de pierdere în greutate richmond va. Schimbați picioarele și repetați-le. Cu cât lucrați mai mult pentru a vă menține coloana dreaptă și dreaptă în timpul tuturor exercițiilor, cu atât vă întăriți mai mult echilibrul muscular, spune Robertson.

1. Congelează anxietatea

Osteoporoza si siguranta exercitiilor Pentru a vă asigura că exercitați în siguranță: Evitați exercițiile în care vă aplecați înainte sau răsuciți talia. Răsucirea coloanei vertebrale crește riscul de fractură vertebrală. Nu ridicați mai mult de 10 de kilograme. Evitați exercițiile care cresc riscul de cădere.

Keto Guru tablete, ingrediente, cum să o ia, cum functioneazã, efecte secundare

De exemplu, ciclismul staționar vă poate oferi un antrenament cardiovascular, dar ciclismul în aer liber poate fi riscant pentru căderi și fracturi, spune Finucane. Asigurați-vă că există un scaun sau altceva în apropiere pentru a vă menține în cazul în care începeți să vă pierdeți echilibrul Nu-ți bloca genunchii. În cele din urmă, asigurați-vă că discutați cu medicul dumneavoastră orice planuri de antrenament înainte de a vă angaja în orice rutină de exerciții.

Îmi exprimsperanţa că şi publicul larg O va privi ca pe un dialog accesibil privind apărările, la care se adaugă o serie de idei asupra modului în care acestea pot fi utilizate în diagnostic şi tratament. Ca şi în privinţa celorlalte idei valoroase despre modul cum funcţionează mintea umană, Sigmund Freud a fost primul care a menţionat mecanismele de apărare, în ! Însă fiica sa, Anna Freud, a fost prima care a realizat o listăl a acestora, într-un studiu cu caracter de pionierat, intitulat "Eul şi mecanismele de apărare"pe baza materialului clinic provenit de la adulţii şi copiii cu care a lucrat terapeutic.