Cum să slăbești încet și în siguranță


Micul dejun

Regula simplă care te ajută să slăbeşti! Ce aţi spune dacă aţi respecta o singură regulă în procesul de slăbire? Noi am descoperit care este secretul longevivilor japonezi pentru menţinerea greutăţii! Autor: Paula Rotaru Atunci când vrem să slăbim, ne impunem tot felul de restricţii: renunţăm la fructe, la mâncatul după ora 7 seara, pâinea nici nu intră în discuţie, la fel şi dulciurile.

Uită cuvântul dietă

Nu e de mirare că renunţăm aşa repede la dietă. Află mai jos în ce constă această regulă simplă!

  1. Moduri cu siguranță bune de a slăbi fără dietă sau exerciții fizice
  2. Cum sa slabesti cand esti gurmanda: 9 sfaturi psihologice – Alege sa fii sanatos!

Recomandări Jurnalul unei pofticioase mereu la dieta: cum au devenit portiile de mancare tot mai gigantice Nu mai este pentru nimeni o surpriza faptul cum să slăbești încet și în siguranță porţiile de mâncare din prezent sunt de vină pentru creşterea în greutate. Odată cu creşterea cantităţii de mâncare, talia şi măsura la haine sunt mai mari.

Între timp, statistici îngrijorătoare ale Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii arată că speranţa de viaţă a americanilor a scăzut de la Şi perioada de observaţie a fost de doar un an, între şi !

Distribuie

Mai multe calorii înseamnă o viaţă mai scurtă, dar şi risc crescut de boli. Obezitatea este factorul principal de risc în apariţia bolilor cum să slăbești încet și în siguranță inimă, a diabetului, a hipertensiunii arteriale şi a cancerului în special cel de sân, de colon sau pancreatic.

Din fericire, există şi exemple pozitive în privinţa alimentaţiei. Să luăm ca reper cel mai longeviv popor: japonezii.

8 Comments

Ce ne pot învăţa aceştia despre dietă şi nutriţie? Ei bine, foarte multe, dar în cuvinte puţine! Ce înseamnă asta mai exact? Kaliani Alladi, medic nutriţionist la centrul medical McKinney din Texas.

Asta se intampla printr-o dieta de slabit care taie din calorii combinata cu sport regulat. Dar cand incepi sa slabesti, organismul tau contraataca: poate initial ai dat rapid jos kilogramele in plus, iar acum procesul a incetinit sau s-a oprit complet. Iti umpli zilnic farfuria cu alimente sanatoase, faci sport, ai renuntat la dulciurile din comert, dar cantarul tot nu se misca in directia dorita de tine?

Şi ca să nu ai senzaţia că încă ţi-e foame, mestecă lent alimentele, bucură-te de gustul lor şi nu bea apă în timpul mesei. Astfel, stomacul tău are suficient timp pentru a-i transmite creierului că eşti sătulă.

cum să slăbești încet și în siguranță

Studiile aratată că sunt necesare între 15 şi 20 de minute pentru ca mesajul să ajungă la creier, iar mâncatul pe fugă nu face decât să întârzie acest semnal, iar tu vei sfârşi prin a te supraalimenta. Această regulă te ajută şi să reduci numărul caloriilor, fără să fii nevoită să îţi calculezi apotul caloric pentru fiecare înghiţitură.

Fă o simplă scădere! Cea mai eficientă metodă de a respecta această regulă este să îţi împarţi farfuria în două jumătăţi.

1. Ia o hotarare clara legata de slabit.

Dacă răspunsul e nu, opreşte-te. Dacă nu eşti sătulă, împarte cealaltă jumătate în alte două jumătăţi şi, la fel ca înainte, mănâncă încet.

cum să slăbești încet și în siguranță

Cu siguranţă este un truc care va funcţiona! Poate nu din prima, dar, hei, eşecul este parte din succes.

Nu aștepta să ți se facă foarte foame

Nu te dezarma dacă nu-ţi iese din prima. Mai încearcă o dată, apoi încă o dată! Este foarte important să îţi aminteşti acest truc mai ales dacă iei masa în oraş, la restaurant, unde mâncarea este servită pe farfurii foarte mari.

Dacă nu reuşeşti să mănânci tot, nu cum să slăbești încet și în siguranță sfii să ceri un recipient pentru resturile alimentare rămase: le poţi mânca mai târziu, acasă.

cum să slăbești încet și în siguranță

Astfel, vei mânca mai puţin din felul principal, care este de regulă cel mai bogat caloric. Nu mânca în faţa televizorului — pentru că nu acorzi atenţia cuvenită mâncării şi vei fi distrasă, având tendinţa să mânânci mai mult decât ai nevoie.

Specialistii in domeniu fac constant studii despre slabit si lifestyle sanatos, publicatiile de profil scriu mii de semne pe aceasta tema, iar rezultatul este ca acest subiect este inconjurat in continuare de neclaritati si sfaturi care nu functioneaza garantat pentru nimeni.

La locul de muncă, nu mânca pe birou — este o atmosferă încărcată de stres, iar asta duce la eliberarea unui hormon numit cortizol, care creşte riscul de a mânca pe fond emoţional. Totodată, nivelul crescut de stres te împinge să mănânci alimente bogate în calorii şi îţi diminuează motivaţia de a slăbi.

Secretul japonezilor pare să fie elixirul tinereţii pe care îl cauţi!

Poate din acest motiv populaţia din Okinawa are un risc de 5 ori mai redus de boli de inimă, de 4 ori mai mic de instalare a cancerului de sân şi de 3 ori mai scăzut de instalare a demenţei, în comparaţie cu ţările occidentale. Potrivit statisticilor, este cel mai longeviv şi sănătos popor!

Numeroase studii susţin importanţe reducerii porţiilor de mâncare pentru prevenirea bolilor.

cum să slăbești încet și în siguranță

Acestea arată că restricţia calorică pe o perioadă de doar 6 luni poate regla nivelul tensiunii arteriale, echilibrează zahărul din sânge şi nivelul hormonal şi încetineşte degradarea ADN-ului, prevenind astfel bolile bătrâneţii.