Greșeli comune de pierdere în greutate. 4 Greșeli comune de pierdere a grăsimilor și cum să le evitați


Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Rularea este o modalitate excelentă de a scădea kilogramele, dar eforturile de scădere în greutate devin deseori deraiate și apoi este greu să reveniți pe drumul cel bun. Iată câteva greșeli comune de pierdere în greutate și cum să le evitați. Doar pentru că cineva la televizor pierde 10 de kilograme într-o săptămână nu înseamnă că este sigur, sănătos sau realist pentru ca tu să greșeli comune de pierdere în greutate același lucru.

Cum de a rezolva problema O cantitate sănătoasă de scădere în greutate este o lire sterline la două lire sterline pe săptămână.

  • Centura slăbire talie 10 greșeli de pierdere în greutate O cură de slăbire se bazează, după cum bine știm, pe un regim alimentar.
  • Она и без того была достаточно невероятна для их ушей и никаких украшательств не требовала.
  • 10 greșeli de pierdere în greutate
  • Ce este pierderea de grăsime
  • Cum să slăbești 60 kg
  • Cum pot infirmierele să piardă în greutate
  • Pierderea în greutate perioada întârziată

Cercetările arată că persoanele care pierd foarte mult greutatea foarte repede au mai multe șanse să le recupereze. Așa cum ați văzut în episoadele "Unde sunt acum?

Este important să fiți răbdători și să vedeți fiecare liră pierdută ca o realizare uriașă de-a lungul drumului.

Show all Victor Diaconescu Personal Trainer Când vine vorba de pierderea de grăsime, mulți oameni par să creadă că daca faci cardio fără sfârșit pe eliptic și câteva exerciții de ab este calea de parcurs. Ei bine, nu este. Deci, care e secretul?

Și nu uitați să aveți alte metode decât numărul de pe scară pentru a măsura progresul dvs. Gândiți-vă la toate celelalte îmbunătățiri și beneficii ale sănătății pe care le vedeți, inclusiv reducerea stresului, îmbunătățirea somnului, creșterea energiei și reducerea riscului de apariție a multor boli.

Dar ceea ce se întâmplă dacă vă lipsiți prea mult este că, de obicei, duce la supraalimentarea. Într-o zi pe care tocmai ți-ai ascuns și apoi te duci cu adevărat peste bord. Cum de a rezolva problema Dacă aveți o dorință foarte puternică, este bine să vă răsfățați - puțin. Încercați să vă împiedicați să treceți peste bord, plasând doar o anumită cantitate de mâncare în greșeli comune de pierdere în greutate dvs.

4 Greșeli comune de pierdere a grăsimilor și cum să le evitați

Puneți așchiile de cartofi într-un castron mic, în loc să le mâncați chiar din sac, de exemplu. Acest lucru este important mai ales după o alergare dificilă sau o antrenament atunci când s-ar putea să simțiți că este justificată o amețire mare de calorii.

În realitate, ați putea ajunge să consumați mai multe calorii decât ați ars în timpul alergării. De multe ori doresc să se trateze după un antrenament sau o cursă dificilă. Dar acest tip de sistem de recompensare poate cu adevărat să deraieze eforturile dvs.

greșeli comune de pierdere în greutate pierde grăsimea corporală în mod natural

Puteți începe să utilizați orice scuză mică pentru a vă trata la un desert de calorii înalte sau alte indulgențe atunci când aveți un indemn pentru ei. Cum de a rezolva problema În schimb, beneficiați de recompense non-alimentare, cum ar fi unelte de rulare noi, pedichiură sau un masaj atunci când atingeți un obiectiv de alergare.

Odată ce atingeți un anumit obiectiv, alegeți un nou punct de reper și un alt tratat non-alimentar pentru a merge împreună cu el.

  • A rămâne constant în menținerea greutății pe perioada sărbătorilor este cu siguranță admirabil, mai ales ținând cont de faptul că aveți mai puțin timp pentru exerciții și mai multe evenimente la care trebuie să participați.
  • Pierderea în greutate poate părea foarte grea.
  • 4 Greșeli comune de pierdere a grăsimilor și cum să le evitați - Victor Diaconescu
  • Poti sa slabesti din cauza plansului
  • Pierderea în greutate șolduri dureroase
  • Cum ro sl pierde în greutate într-o săptămână
  • Îndepărtați grăsimea laterală

Dar, de obicei, strategia se opune. Corpurile noastre au un mecanism de supraviețuire încorporat pentru conservarea caloriilor atunci când mergem o perioadă lungă de timp fără a mânca.

greșeli comune de pierdere în greutate slăbind peste 60

Deci, când renunți la mese, corpul tău încetinește metabolismul pentru a te împiedica să mori de foame. De asemenea, sărind peste o masă vă va face foame, ceea ce mărește tentația dvs. Cum de a rezolva problema Încercați să mâncați cinci până la șase mese mici în fiecare zi, sau trei mese și câteva gustări sănătoase între ele.

Veți descoperi că consumarea de mini-mese vă va ajuta să vă mențineți nivelul de energie pe parcursul zilei și să vă împiedicați să vă simțiți foame și apoi binging tot timpul. Dacă renunți la mese, cum ar fi micul dejun, pentru că nu aveți timp, încercați să mâncați ceva rapid, cum ar fi cerealele, untul de arahide la toast, brânza și fructele.

Dar adevărul este că, deși este important să folosiți băuturi sportive pentru a înlocui electroliții în timpul perioadelor lungi de alergare, nu trebuie să le beți în mod constant când nu alergați.

Greșeli frecvente care te readuc la greutatea inițială după ce ai slăbit © Autor: Vasiliu Alina Este încurajator să observi rapid rezultatele dorite cu ajutorul unei diete restrictive care poate duce la o pierdere mai rapidă în greutate. Cu toate acestea, o dietă restrictivă și pierderea de greutate, într-un interval scurt de timp, afectează hormonii care sunt responsabili de senzația de foame. Aceasta înseamnă, nu numai că este mental și fizic este mai greu să realizezi o pierdere în greutate din nou, dar că, de asemenea, hormonii tăi lucrează, de fapt, împotriva ta. De cele mai multe ori, acest lucru este cazuat de faptul că cei mai mulți oameni se concentrează mai mult pe dietă decât pe menținerea greutății. Dacă renunți brusc la dietă sau la antrenamentul de rutină după ce îți atingi obiectivul, nu oferi corpului instrumentele necesare pentru a susține această schimbare.

Nu numai că sunt bogate în calorii, dar au și un beneficiu nutrițional foarte mic și nu vă vor ține pe deplin. Cum de a rezolva problema Stai departe de băuturile cu zahăr dulce, cu excepția cazului în care alergi mai mult de 90 de minute și trebuie să înlocuiți electroliții pierduți prin transpirație.

GREȘELI COMUNE DE PIERDERE ÎN GREUTATE 2010-06 - FITNESS - 2020

De greșeli comune de pierdere în greutate, ar trebui să încercați să evitați sucurile de fructe fructele întregi sunt întotdeauna mai bunesifonul obișnuit și băuturile de cafea de înaltă calorii. Apa plată este bună pentru a rămâne hidratată în timpul săptămânii. Dacă este prea plictisitor pentru dvs. De asemenea, încercați să limitați consumul de bere și alcool la pahare pe săptămână.

Problema este că aceste mese vă spun cheltuielile greșeli comune de pierdere în greutate calorii ale unei persoane obișnuite și, de obicei, supraestimați cheltuielile cu calorii. Același lucru este valabil și pentru benzile de alergare și alte mașini cardio care afișează cheltuielile cu calorii.

Greșeli comune de pierdere în greutate pentru a evita

Cum de a rezolva problema Este important pierdere în greutate b9 luați calorii estimări arse cu un bob de sare. Este bine să utilizați numerele ca punct de referință pentru runele dvs.

greșeli comune de pierdere în greutate cum să pierzi 17 grăsimi corporale

Aceasta este o modalitate ușoară de a începe să câștigi greutateîn ciuda eforturilor tale de efort. Dacă doriți cu adevărat o idee mai bună despre numărul de calorii pe care le ardeți în timpul alergărilor, încercați să utilizați un monitor al ritmului cardiac. Acest lucru va fi mai precis decât bazându-se pe tabele sau citiri ale aparatelor cardio.

Deci, dacă continuați să mâncați aceeași cantitate de calorii, veți lovi probabil un platou de pierdere în greutate. Cum de a rezolva problema Dacă doriți să scăpați în greutatetrebuie să reduceți treptat aportul de greșeli comune de pierdere în greutate. Utilizați un caloric calculator pentru a determina cât de multe calorii aveți de fapt nevoie de fiecare zi.

Odată ce ai numărul ăsta, trebuie să creezi un deficit - fie prin dietă sau exercițiu - de aproximativ de calorii pe zi pentru a pierde o lire pe săptămână.

DORU Sa pierzi in greutate poate parea o lupta foarte dura. Daca ti se pare ca faci totul bine, si cu toate astea nu obtii rezultatele dorite, exista posibilitatea ca progresul sa fie impiedicat de practici depasite sau sfaturi gresite pe care le-ai primit la un moment dat. Iti prezint in continuare 15 greseli comune, pe care oamenii le fac atunci cand  incearca sa piarda din greutatea in exces. Iti focalizezi atentia asupra greutatii indicate de cantar Foarte des persoanele care respecta o dieta, se plang de faptul ca nu  slabesc indeajuns de repede. Totusi, numarul pe care il afiseaza cantarul, este doar unul din indicatorii de care trebuie sa tii cont.

Related Content.