Cum să slăbești pe o scară


Urcatul scarilor, un sport simplu si la indemana oricui 28 aug. Urcatul scarilor, un sport simplu si la indemana oricui Adaugat la in Articole by minty Fie ca nu ai avut timp sa ajungi la sala, fie ca iti place sa petreci timp in aer liber, poti apela cu incredere la orice tip de scara pentru a putea face putina miscare. Cui se adreseaza urcatul si coboratul de scari?

Înainte de cum să slăbești pe o scară face această investiţie, gândeşte-te dacă nu ai la îndemână un set de scări pe care le poţi folosi.

Un set de scări este tot ce îţi trebuie pentru un antrenament cardio ca la carte. Ai nevoie de numai de minute de câteva ori pe săptămână ca să slăbeşti câteva kilograme mai repede decât te-ai aştepta.

cum să pierzi grăsime și să devii mai puternic

Practic în 30 de minute de alergat pe scări poţi arde peste de calorii în funcţie de intensitate antrenamentuluiceea ce nu este deloc de neglijat. Cum se întâmplă la orice antrenament, trebuie să începi cu o încălzire.

ajutați cafeaua în pierderea în greutate

Urcă scările în ritm lent timp de două-trei minute pentru a-ţi încălzi articulaţiile şi muşchii de la picioare. Dacă ai posibilitatea, poţi include în acest antrenament şi alte tipuri de execiţii, aşa că e bine să-ţi încălzeşti şi braţele si să treci la antrenamentul propriu-zis.

modalități eficiente de a arde grăsimea corporală

Acesta constă în sprinturi scurte a câte un etaj. Ai nevoie de aproximativ zece sprinturi cu o pauză de câteva secunde între ele. Pentru a-ţi lucra musculatura picioarelor, poţi încerca şi alte tipuri de exerciţii: sărituri în sus pe scări cu ambele picioare sau sărituri într-un picior.

🍀 Cum sa slabesti la picioare? 7 solutii super eficiente - Eu stiu TV

Dacă ai posibilitatea, lucrează şi braţele cu ajutorul scărilor — stând la baza scărilor, pune mâinile pe a treia treaptă şi din această poziţie fă serii a cum să slăbești pe o scară 10 flotări sau aşezandu-te cu fundul pe a doua treaptă şi pune mâinile în spatele tău pe a treia treaptă. Apoi ridică fundul şi, cu picioarele pe podea, îndoaie braţele pentru a lucra tricepsul.

Iată cum nişte simple scări pot să fie atât de eficiente în ceea ce priveşte obţinerea unui fizic de invidiat, fără a plăti abonamente scumpe pe la săli de fitness. Este adevărat că la o sală de fitness ai un antrenor şi faci mai multe tipuri de exerciţii pentru mai multe tipuri de muşchi, însă o bună parte dintre acestea pot fi realizate în propria-ţi casă sau în aer liber fără probleme.

cel mai bun mod de a pierde în greutate în interior