Ar trebui să slăbesc înainte de o cursă, Record personal - 7 secrete sportive pentru un rezultat bun


Performanta poate fi serios afectata de alegerea alimentelor, cantitatea de hrana pe care o consumi, precum si momentul in care mananci. O masa bine gandita iti da sansa sa obtii rezultatele pe le-ai preconizat si pentru care te-ai antrenat. Scopul principal al mesei de pre-cursa este de a umple ficatul cu glicogen, mai ales in cazul in care este vorba despre o cursa care se desfasoara dimineata.

mi-a spus să slăbesc o persoană obeză poate pierde în greutate

Glicogenul hepatic furnizeaza energie sistemului nervos pe durata noptii, deci dupa o noapte de somn te vei trezi cu ficatul pe jumatate golit de glicogen.

Glicogenul muscular nu este consumat decat in mica masura, datorita inactivitatii nocturne.

Urmează sfaturile de mai jos ca să afli cum poți să slăbești alergând. Datorită accesibilității, alergarea este considerată un tip de antrenament pentru pierderea kilogramelor. Alimentația corectă, antrenamentele de forță și somnul suficient sunt niște factori foarte importanți pentru slăbire. Timpul ales pentru antrenamente de asemenea contează, deoarece cercetările sugerează că orele dimineții sunt cele mai potrivite pentru a slăbi.

Sincronizarea Temporizarea este este probabil cel mai important factor in aceasta ecuatie. Momentul ideal pentru o masa de pre-cursa este cu aproximativ patru ore inainte de start, pentru ca ramane suficient timp pentru a digera si depozita o cantitate mare de energie, si nu exista riscul ca energia sa fie consumata pana atunci.

gel de ardere a grăsimii strada încoronării gemma pierde în greutate

Cele mai multe curse de alergare incep devreme dimineata, si din moment ce somnul este de asemenea important, este de multe ori imposibil de a manca un mic dejun complet cu patru ore inainte de fluierul de start. Totusi nu e o problema. Vei manca cu doua ore inainte de start.

Ce trebuie să mănânci înainte și după alergare

Cantitatea de alimente pe care le vei consuma depinde de trei factori: durata concursului, dimensiunile tale corporale si momentul in care mananci. Cu cat este mai lunga cursa si cu cat ai dimensiuni mai mari, cu atat va trebui sa consumi mai multe calorii. Cu cat mananci mai aproape de momentul startului, cu atat va trebui sa reduci mai mult cantitatea. Daca poti sa mananci cu 4 ore inainte, atunci poti sa consumi pana la kcal, insa daca mananci cu 2 ore inainte, limiteaza-te la kcal.

Ce trebuie sa mananci Cel putin 80 la suta din caloriile pe care trebuie sa le consumi la masa de dinaintea unei curse ar trebui sa provina din glucide.

  1. Ce mananci inaintea unei curse – Nutriţionist sportiv Dr. ŞERBAN DAMIAN
  2. 7 greseli de evitat la alergarea pe banda. - Andrei Rosu
  3. Respectarea unei diete fracționate este foarte importantă pentru a pierde în greutate în timp ce faceți sport, deoarece organismul nu cheltuiește multă energie pe digerarea și asimilarea alimentelor.
  4. Ce trebuie să mănânci înainte și după alergare - Dietă & Fitness > Intretinere - clirmedia.ro
  5. Alergare pentru începători | Plan de 4 săptămâni pentru a te apuca de alergat

Aportul de proteine si grasimi nu ar trebui să slăbesc înainte de o cursă foarte important acum. Tipul carbohidratilor nu este foarte important.

Alergare pentru începători | Plan de 4 săptămâni pentru a te apuca de alergat

Unele studii au aratat un beneficiu asupra performantei asociat cu consumul de alimente cu indice glicemic redus, in comparatie cu o masa cu alimente cu indice glicemic mare, insa cercetari mai recente au demonstrat ca indicele glicemic nu afecteaza in mod semnificativ performanta. Alege alimente si bauturi care sunt usor digerat, dar si usor de inghitit — mai ales daca esti mai emotiv.

pierderea în greutate legată de copd arzător de grăsimi sr 57

Putini sportivi au pofta de mancare in dimineata dinaintea cursei ca in mod obisnuit, iar emotiile cam pierdere în greutate lasa sa consume doar alimente moi, gen banane.

O idee buna ar putea fi un shake bogat in carbohidrati, fara prea multe proteine. Daca nu ai inca un ritual al acestei mese, incearca sa observi ce ti se potriveste cel mai bine si ce rezultate ai dupa fiecare combinatie de alimente. In momentul cand gasesti o solutie care ti se potriveste, fa-ti un obicei sa o aplici.

7 greseli de evitat la alergarea pe banda.

Iata cateva idei pentru micul dejun: O chifla sau un corn pot fi o alegere buna pentru micul dejun de dinaintea unei curse, nu numai pentru ca sunt bogati in carbohidrat si usor de digerat, ci si pentru ca multi dintre noi consuma in mod frecvent asa ceva, deci sunt alimente cu care suntem familiarizati.

Pot fi consumate ca atare sau se poate adauga ceva deasupra, cum ar fi putin gem sau crema de branza. Bananele au in compozitie aproape doar carbohidrati. Bananele sunt de asemenea bogate in potasiu mgmineral care este eliminat prin transpiratie in timpul concursului.

pierdere de grăsime sănătoasă pe lună pierdere in greutate elizabeth donoho

Ele sunt bogate in carbohidrati, avand putine fibre, grasimi si proteine. Batoanele contin de asemenea si sodiu, potasiu ar trebui să slăbesc înainte de o cursă vitaminele antioxidante C si E. Exista o mare varietate de batoane pe piata — unele sunt mai bune decat altele.

Pentru micul dejun dinainte de concurs evita batoanele proteice din considerentele mentionate mai sus. Testeaza mai mult tipuri de batoane, pana gasesti unul care sa iti placa.

pierdere în greutate otezla Pierderea în greutate sensul în punjabi

Unele batoane au o consistenta mai crescuta si trebuiesc mestecate mai mult timp, ceea ce nu este o idee buna inainte de concurs. Shake-urile inlocuitoare de masa reprezinta o solutie la indemana, usor de consumat si de digerat. Iti aduc un aport mare de energie intr-un volum mic de produs de exemplu, kcal in 40 g produs. Se prezinta sub ar trebui să slăbesc înainte de o cursă de pudre care se amesteca cu apa, ceea ce prezinta avantajul ca te hidrateaza si iti aduc energie, simultan.