Grăsimi saturate rău pentru pierderea în greutate


grăsimi saturate rău pentru pierderea în greutate

Deși nu este o dietă nouă, în ultimele luni dieta ketogenă a devenit din ce în ce mai populară ca mijloc pentru a determina pierderea în greutate.

Grăsimi saturate rău pentru pierderea în greutate ketogenă a fost folosită de mai mulți ani, în mare parte în medii clinice precum spitale, ca parte a protocolului de tratament pentru copii și adulți care suferă de epilepsie. Dieta ketogenă este extrem de strictă și necesită respectarea liniilor directoare specifice de aproximativ 25 până la 35 de grame de carbohidrați neti carbohidrați minori fibre zilnic, aproximativ echivalentul unui măr.

Scopul dietei ketogene este de a schimba corpul nostru de la utilizarea de carbohidrați pentru combustibil la arderea cetone. Atunci când organismul este înfometat de carbohidrați, grăsimea este descompusă și cetonele sunt formate de ficat și apoi arse pentru energie în loc de glucoză.

grăsimi saturate rău pentru pierderea în greutate

Atunci când sunt urmate cu strictețe, excesul de cetone pe care corpul nostru le face poate fi măsurat în urină; Adepții stricți ai dietei își vor verifica uneori urina pentru a se asigura că vor găsi cetone. Deși există dovezi rezonabile pentru a sprijini utilizarea dietei ketogene în scopuri clinice, după cum am menționat mai sus, utilizarea dietei ketogene pentru persoanele care caută doar să își optimizeze dieta și să piardă în greutate este ceva mai controversată.

grăsimi saturate rău pentru pierderea în greutate

Iată argumentele pro și contra: Beneficiile dietei ketogene: 1. Reduce nivelul insulinei și inflamația.

1. Reduce nivelul insulinei (și inflamația).

Insulina este un hormon cheie care ajută la mutarea glicemiei din fluxul sanguin către mușchi și țesuturi.

Niveluri mai mari de insulină circulantă au fost legate de o inflamație crescută un lucru rău din mai multe motiveiar dieta ketogenă poate ajuta la reducerea nivelului de insulină și, prin urmare, poate contribui la reducerea inflamației în organism. Poate duce la pierderea în greutate. Unii oameni, mai ales la început, observă adesea unele grăsimi saturate rău pentru pierderea în greutate în greutate.

Acest lucru se datorează parțial din cauza sățietății crescute din cauza aportului de grăsimi grăsimea încetinește digestia și promovează glicemia echilibratăparțial din cauza nivelului de zahăr din sânge mai echilibrat, grăsimi saturate rău pentru pierderea în greutate și din cauza faptului că multe persoane vor elimina o mare parte din zahăr și din alimentele grele cu carbohidrați.

Top 17 Alimente Bogate In Proteine Vegetale Pentru Masa Musculara (Noiembrie 2020).

Vei ajunge să mănânci mai multă sperăm sănătoasă grăsime. Grasimea este atât de crucială pentru sănătate, iar cei mai mulți dintre noi chiar nu obținem suficient.

  • Cât de mult să consumați grăsimi pentru pierderea în greutate
  • Este o dietă Keto potrivită pentru tine? Aici sunt avantajele + contra
  • Scădere în greutate eh
  • De ce vrei sa slabesti
  • Cum să slăbești pe letrozol
  • O listă de alimente bogate în grăsimi? - Dieta si pierderea in greutate -

Unul dintre avantajele acestei diete este creșterea grăsimilor, mai ales dacă este vorba de grăsimi sănătoase din avocado, nuci sau pește gras sălbatic. Este o modalitate excelentă de detoxifiere de zahăr.

Datorită faptului că această dietă permite doar 25 până la 35 de grame de carbohidrați, majoritatea oamenilor vor trebui să își reducă aportul de alimente cu adevărat zaharoase, ceea ce este cu siguranță un plus și ceva din care cred că majoritatea dintre noi poate beneficia! Contra de dieta ketogenă: 1. Poate fi destul de dificil de urmat.

  1. Snap Eddie Carmel cu cantitatea de mâncare pe care-o mănâncă într-o zi.
  2. Scădere în greutate profesionist în îngrijirea sănătății
  3. Scăderea în greutate a teoriei punctului stabilit

Pentru majoritatea oamenilor aceasta va fi cea mai grea parte. Mulți oameni ajung să mănânce grăsimi care nu sunt atât de sănătoase. În timp ce avantajul acestui plan este aportul crescut de grăsimi, dezavantajul este că multe persoane ajung să mănânce de fapt o mulțime de grăsimi animale foarte saturate.

Digerat într-un mediu acid: carne, pește, ouă, leguminoase, nuci, semințe, vinete; Grupul 2 - produse vii.

Deși carbohidrații sunt în afara ecuației, ceea ce face ca grăsimile să fie potențial mai puțin periculoase, aceste tipuri de grăsimi nu promovează sănătatea. Linia de jos: dacă utilizați o mulțime de alimente pe bază de animale pentru grăsimi și proteine, încercați să le faceți organice și bine aprovizionate, atunci când este posibil.

Clasa înrudită.

grăsimi saturate rău pentru pierderea în greutate