Scădere în greutate egală cu, Cum sa slabesti in mod sanatos


Cum sa slabesti in mod sanatos Cum functioneaza slabitul? Din unele puncte de vedere, teoria slabitului este destul de simpla.

pierde 10 grăsimi corporale într-o săptămână

Greutatea ta depinde de cantitatea aportului de energie caloriile din mancaruri si bauturi si cata energie foloseste organismul tau: Daca cantitatea de calorii pe care o mananci este scădere în greutate egală cu cu cantitatea de energie pe care o foloseste organismul tau, greutatea ta va ramane stabila Daca mananci mai multe calorii decat consumi, vei pune greutate. Excesul de energie este convertit sub forma de grasime si depozitat in organism.

Daca mananci mai putine calorii decat consumi, vei scadea in greutate. Organismul tau trebuie sa foloseasca depozitele de energie din grasime pentru a multumi necesarul energetic. Astfel ca, pentru a slabi, este nevoie de un deficit caloric. Poti obtine acest deficit caloric: Mancand mai putin deci scazand aportul de energie din mancare Facand mai mult exercitiu fizic consumand mai multe calorii.

Sunt aproximativ de calorii in fiecare jumatate de kilogram scădere în greutate egală cu grasime. Astfel, scazand aportul caloric cu aproximativ calorii in fiecare zi poti slabi cu aproximativ grame pe saptamana. Cel mai bine este sa nu scazi in greutate prea rapid. Trebuie sa tintesti sa scazi in greutate progresiv.

Daca pierzi mai mult de un kilogram pe saptamana, exista riscul sa pierzi tesut muscular in loc de grasime.

Alege sectiunea

Aceasta nu este o scadere in greutate ce poate fi sustinuta. Astfel incat, este recomandat sa scazi in greutate intre grame si 1 kilogram pe saptamana. Schimbari ale stilului de viata Unii oameni scad in greutate tinand o dieta foarte stricta pentru o scurta perioada de timp. Cu toate acestea, imediat cum se termina dieta, adesea revin la vechile obiceiuri alimentare si se ingrasa din nou. Scaderea in greutate si mentinerea sa necesita o schimbare in stilul de viata. Aceasta ar putea include: Tipul de mancare si bautura pe care o consumi de obicei Tipurile de mese pe care le mananci Programul meselor tale Cantitatea de efort fizic pe care scădere în greutate egală cu faci.

Tinteste la o dieta echilibrata sanatoasa O dieta sanatoasa reprezinta: Aproximativ o treime din fiecare masa este bazata pe mancaruri bogate in amidon, precum cereale, paine, cartofi, orez, paste. Cand este posibil, incearca sa consumi mancaruri integrale. Consumul numeros de fibre in dieta.

Mancarurile scădere în greutate egală cu in fibre cuprind paine integrala, orezul brun, pastele, ovazul, mazare, lintea, fasolea, fructe, legume si seminte. Consumul a cel putin 5 portii, ideal portii, de o varietate de fructe si legume in fiecare zi.

Acestea ar trebui mancate in locul mancarurilor bogate in grasimi si calorii. De exemplu, un fruct poate fi consumat intre mese daca simti ca ti-e foame. Limitarea mancarurilor grase precum carnea grasa, branzeturi, prajeli, unt etc. Foloseste mancaruri degresate cand este posibil.

Aport zilnic de calorii

Evitarea bauturilor dulci sau mancarurilor precum ciocolata, dulciurile, biscuitii, prajiturile etc. Limitarea altor mancaruri care sunt bogate in grasimi sau zahar.

Mancatul a trei mese pe zi, fara a sari scădere în greutate egală cu mese. Mananca mereu micul dejun. Mananca rar la fiecare masa. Saritul meselor doar te va face mai flamand, sa te gandesti la mancare, si probabil te va face sa mananci mai mult la urmatoarea masa.

arde grăsime pe oblici

Incearca sa nu adaugi sare in mancare si evita mancarurile sarate. Include portii de peste pe saptamana. Sfaturi suplimentare pentru scaderea in greutate Mananca la ore regulate.

pierde in greutate masculin peste 40 de ani

Acest fapt te poate ajuta sa arzi caloriile mai rapid si sa eviti sa-ti fie prea foame. Poate ajuta la reglarea hormonilor implicati in controlul apetitului. Te poate ajuta si sa te adaptezi bine la o rutina, scade probabilitatea tentatiilor neplanificate si te va incuraja la disciplina.

Mananca micul dejun. Mancatul micului dejun ajuta sa-ti controlezi nivelul zaharului din sange, poate stimula metabolismul si poate preveni mancatul impulsiv mai tarziu.

emergen c pierde in greutate

Este de asemenea corelat cu activitate fizica crescuta in timpul restului zilei. Asigura-te ca fiecare masa este echilibrata. Gandeste-te la ce pui in farfurie la fiecare masa.

Un sfert trebuie sa contina carne, peste, fasole sau alta sursa de proteine.

PLANUL TAU DE SCADERE IN GREUTATE - Doctor Info Ro

Ultimul sfert trebuie sa contina carbohidrati complecsi precum orez, paste, cartofi sau paine integrala. O masa echilibrata iti va aduce toti nutrientii de care ai nevoie pentru a mentine nivelul de zahar din sange constant si iti va tine de foame.

Nu lasa sa ti se faca prea foame. Daca stai perioade prea lungi fara sa mananci, acest fapt te poate face sa mananci mai mult la urmatoare masa si sa ti se faca pofta de mancaruri nesanatoase. Mancatul la fiecare ore va preveni asta. Asta pentru ca vechile obiceiuri alimentare vor reveni dupa o dieta speciala si greutate va reveni la randul ei.

Cum sa previi reingrasatul?

slăbește cafeaua subțire

Principalul motiv pentru care acest lucru se intampla este faptul ca dieta care duce la scaderea in greutate a fost doar o schimbare temporara in altfel nesanatosul stil de viata. Pentru a te mentine slab, este foarte important sa faci schimbari permanente. Acest lucru inseamna: Scădere în greutate egală cu mentii o dieta sanatoasa Sa faci exercitiu fizic regulat Schimbarea sa fie facuta pentru toti membri familiei sau persoanele cu care locuiesti.

cofeina încetinește arderea grăsimilor

Nu inseamna ca trebuie sa-ti placa mai putin mancare. Inseamna doar ca trebuie sa inveti sa iti placa alte tipuri de mancaruri, mese si retete. Daca nu reusesti sa mentii un stil sanatos de viata, poate fi recomandat un consult la un medic specializat in diabet sau boli de nutritie, care te poate ghida de-a lungul intregului proces.

Articol scris de Vasile Toma Cardioclinic.