Chestii care să te ajute să slăbești. Cinci lucruri care te ajută să slăbeşti sănătos. De ce e bine să-ţi planifici meniul | clirmedia.ro


Iată 13 trucuri simple pe care le poţi urma când nu îţi place să mergi la sală 1. Foloseşte o farfurie mică Este firesc să ai tendinţa să îţi umpli farfuria, dar folosind una mai mică poţi crea impresia de porţie generoasă în timp ce, de fapt, reduci cantitatea de mâncare.

Este o schimbare puternica, care ne influenteaza psihic si fizic, ne permite sa fim mai increzatoare in fortele proprii si in felul in care aratam in rochia sau in perechea de jeansi preferatasa urcam mai rapid scarile, sa ne alergam mai mult cainele in parc si sa ne luam sanatatea in propriile maini. Dar a slabi pare extrem de dificil atunci cand nu stii de unde sa incepi… Sa incerci dieta keto sau Paleo? Sa renunti complet la grasimi sau la carbohidrati? Cu ce indulcesti sanatos bauturile la dieta: zahar brun, stevie sau miere? Sa consumi doar supa de varza sau sa incerci regimul recomandat de vecina de scara?

Astfel, îţi păcăleşti mintea să creadă că ai mai multă mâncare în farfurie decât o porţie normală. Uită de lift şi alege scările Poate părea un chin, dar urcă scările în loc să iei liftul şi în scurt timp vei avea muşchi mai tonifiaţi şi picioare sculptate.

Marea majoritate a dietelor se bazeaza pe restrictie de alimente si pe infometarea pe termen scurt pentru a avea rezultate rapide. Sa ai dureri de cap, de stomac si sa dai jos x kg si dupa ce te-ai lasat sa pui kg la loc? Daca da, atunci ramai alaturi de mine, fiindca iti voi zice de ce se intampla acest lucru si cum poti slabi sanatos urmand cativa pasi simpli. Si mai mult, cum sa te mentii dupa ce ai slabit pentru ca stiu ca te intereseaza si acest lucru. Gata cu dietele si rezultatele pe termen scurt, hai sa vezi de ce merita cu adevarat sa traiesti si sa slabesti sanatos.

Nu mânca în faţa televizorului Când eşti distrasă  nu îţi mai dai seama cât de multă mâncare consumi. Cercetătorii au arătat că mâncatul în faţa televizorului conduce la un consum mai mare de calorii, tocmai pentru că în acele momente nu te  gândeşti  că mănânci mai mult decât ai nevoie. Fii atentă în special la gustări pentru a evita kilogramele nedorite.

Pierderea în greutate a bărbatului de 32 de ani

Bea cocktailuri slabe Cocktailurile alcoolice conţin o cantitate mare de zahăr. Cercetează atent meniul şi alege cocktailurile sănătoase, cu mai puţine calorii.

Cinci lucruri care te ajută să slăbeşti sănătos. De ce e bine să-ţi planifici meniul

Dormi mai mult Studiile au arătat că lipsa somnului poate duce la creşterea în greutate, un metabolism lent şi un risc crescut de diabet si obezitate.

Încearcă să dormi mai multe ore decât până acum pentru a te menţine în formă şi a avea o talie subţire. Nu renunţa complet la dulciuri Dacă gustarea ta preferată este interzisă atunci îţi va fi şi mai poftă. Întotdeauna ne dorim ceea ce nu putem avea! În loc să chestii care să te ajute să slăbești complet la dulciuri, încearcă să mânânci două cupe de înghetaţă sau o pungă de chipsuri doar o dată pe săptămână.

Trucuri care te ajuta sa slabesti

În acest mod vei evita să faci exces când o să calci strâmb şi o să se întâmple la un moment dat, nu are sens să te stresezi. Bea un pahar de apă înainte de mese Este foarte uşor să confuzi foamea cu setea, aşa că bea un pahar de apă înaintea unei mese bogate pentru a fi sigură că nu îţi este pur şi simplu sete.

scădere în greutate tlumacz

Un pahar de apă va crea senzaţia de saţietate şi vei mânca mai puţin în timpul mesei. Învaţă să iubeşti ceaiul verde Lasă cappuccino pentru o ocazie specială şi învaţă să savurezi ceaiul verde.

Alex Healthy

Ceaiul verde arde grăsimile abdominale, accelerează metabolismul şi ajută digestia. Redu numărul meselor în oraş Este plăcut să ieşi la masă cu prietenii din când în când, dar porţiile de la restaurant sunt întotdeauna mult mai chestii care să te ajute să slăbești decât cele cu care eşti obişnuită acasă.

stanca castel de slabire

Păstrează mesele în oraş pentru ocazii speciale şi pentru a te răsfaţa. Mănâncă stând jos Studiile au arătat că mâncatul în picioare îngreunează digestia şi favorizează consumul unui număr mai mare de calorii. Atunci când manânci în picioare, consumi alimentele mai repede şi nu îţi dai seama cât de mult ai mâncat.

Vrei sa slabesti? 7 lucruri pe care sa le faci inainte de masa

Acordă-ţi câteva minute să te aşezi şi să te bucuri de masă. Nu bea caloriile S-ar putea să îţi sabotezi singură planul de dietă fără să-ţi dai seama măcar! Consumul băuturilor bogate în calorii s-ar putea să ţi se pară lipsit de importanţă, dar la sfârşitul zilei cifrele se adună.

Cafeaua de dimineaţă cu frişcă, lapte, scorţişoară etc are în medie de calorii, sucul de la prânz areiar ice tea-ul de seară are La final, te aproprii de de calorii obţinute doar din bături.

13 paşi simpli care te ajută să slăbeşti

Unul dintre cele mai simple moduri de a slăbi este să înlocuieşti băuturile cu un conţinut ridicat de zahăr cu apă. Mergi pe jos mai des Dacă nu reuşeşti să ajungi la sală, scapă de câteva calorii mergând de jos cât poţi de des. Fă o plimbare în zona biroului la prânz, nu mai lua autobuzul o staţie şi încearcă să mergi pe jos de acasă până la metrou. Mersul creşte rezistenţa şi forţa muşchilor. Studiile au arătat ca poate fi la fel de eficient pentru tine ca şi alergatul!

2. Renunta cat de mult poti la zahar.

Renunţă la pantalonii de trening Ştire de ultimă oră: ştii pantalonii aceea de trening confortabili pe care îi iubeşti atât de mult? Sunt motivul numărul unu de divorţ potrivit Evei Mendes şi contribuie pe furiş la acumularea kilogramelor. Alexandra Constandache.