Urmăriți pierderea în greutate fără scară


urmăriți pierderea în greutate fără scară cel mai bun mod de a pierde grăsimea de pe șolduri

Este scara mincinoasă pentru tine? Cât cântărești?

Motive importante pentru a scade scara

În timp ce nu este o întrebare, cei mai politicoși oameni cer, majoritatea dintre noi probabil știu răspunsul. Indiferent dacă vă cântăriți în această dimineață, ieri sau săptămâna trecută, există șanse mari ca pasul pe o scară să fie ceva ce faceți în mod regulat.

Studiile au arătat că cântărirea în mod regulat vă poate ajuta să vă mențineți pierderea în greutate pe termen lung.

Adevărul este că scăderea pe timp indelungat a greutății are loc prin modificarea sănătoasă a dietei dvs. Cum să pierzi în greutate: Afla de cate calorii are nevoie corpul tau. Urmați un plan de nutriție echilibrat cu obiceiuri alimentare sanatoase și urmăriți aportul de calorii. Faceti exercitii cel puțin 60 de minute, zile pe săptămână, cu puțină pregătire de forță. Efectuați antrenamentele cu interval de intensitate ridicată de ardere a grăsimilor zile pe săptămână.

Este minunat, dar dacă nu ați pierdut încă greutatea? În acest caz, trecerea pe scară poate să nu fie cea mai pozitivă experiență. Unele gânduri comune pe care le puteți avea: "Am câștigat 5 lbs de ieri? Ce-i în neregulă cu mine? Uneori scara poate ajuta, dar uneori poate dauna. Să cântărești sau să nu cântărești?

20 DE MOTIVE COMUNE PENTRU CARE NU PIERDEȚI îN GREUTATE - FITNESS -

Pentru unii dintre voi, ideea că nu știți greutatea dvs. Acest lucru este adevărat, în ciuda faptului că o scală, spre deosebire de fasolea lima, are tot felul de emoții, gânduri și credințe atașate la ea.

În momentul în care pasi pe ea, decideți lucruri despre dvs. Este adesea legat de imaginea corpului nostru, lucru pe urmăriți pierderea în greutate fără scară mulți dintre noi ne luptăm regulat.

Pentru unii oameni, scara este un instrument important și util pentru menținerea pierderii în greutate, dar, pentru alții, poate împiedica succesul.

5 motive comune pentru care nu pierdeți greutatea - clirmedia.ro

La care grupă intrați? Dacă nu sunteți sigur, aflați mai multe despre motivele pentru care s-ar putea să doriți să scoateți scara.

Numai ce am inceput?

urmăriți pierderea în greutate fără scară Pierderea in greutate dezvaluie tinuta

Scala este un instrument excelent pentru persoanele care mențin pierderea în greutate. Văzând greutatea lor în fiecare zi este o modalitate de a vă asigura că ei stau pe drumul lor cu dieta lor și programul de exerciții fizice. Cu toate acestea, dacă începeți doar un program de scădere în greutate, numărul de pe scară poate fi înșelător, ceea ce face să credeți că nu faceți progrese chiar și atunci când sunteți.

În primul rând, când începeți să faceți exercițiul, progresul pe care îl faceți se întâmplă în interiorul corpului dvs.

20 de motive comune pentru care nu pierdeți în greutate

Inima ta învață cum să pompezi sângele mai eficient, corpul tău creează mai multe mitocondrii ca răspuns la această nouă cerere, iar mușchii tăi devin din ce în ce mai puternici pentru a te adapta la antrenamentele tale. Acestea sunt lucruri care pur și simplu nu vor apărea pe o scară.

  1. Syntha-6 ajută la pierderea în greutate
  2. Cum se creează un grafic de pierdere în greutate - Cum Să -

Din păcate, munca grea a dietei și exercițiului nu se reflectă întotdeauna pe scara pentru noii exerciții, mai ales în primele câteva săptămâni. Câteva lucruri care se pot întâmpla când începeți un program de scădere în greutate: Rezultate întârziate - Cât durează modificările în greutate pe scară?

Cum să evitați tehnicile nesănătoase de pierdere în greutate | clirmedia.ro

Cei mai mulți dintre noi au nevoie de mai multe săptămâni de dietă și exerciții fizice înainte de a vedea schimbări semnificative la scară și chiar și atunci putem obține citiri diferite pe baza fluctuațiilor de greutate de zi cu zi.

Asteptari nerealiste - Când lucrați din greu la antrenamentele și dieta dvs.

urmăriți pierderea în greutate fără scară arde grăsime în bazin

Viziune tunel - Ne concentrăm astfel pe scară încât blochează alte lucruri pe care le scoatem din antrenamentele noastre. Recompensele pe termen lung ale exercițiilor fizice nu sunt întotdeauna evidente atunci când sunteți începători și uitați că există alte motive pentru a vă exercita și a mânca sanatos. Dacă sunteți descurajat de urmăriți pierderea în greutate fără scară ce vedeți pe scară, vă recomandăm să vă cântăriți o dată pe lună, mai degrabă decât zilnic sau săptămânal, pentru a vă oferi timp corpului să se adapteze la ceea ce faceți.

urmăriți pierderea în greutate fără scară poate zmeura te ajută să slăbești

Doar scoateți scara din amestec pentru o vreme pentru a vedea dacă se schimbă ceva pentru tine mental. S-ar putea să știți că sunteți mai motivați atunci când eliminați această descurajare.

4 modalități de a urmări progresul în scădere în greutate

O alta optiune este sa-ti schimbi concentrarea pierderea de grăsime t400 la minutiae a pierderii in greutate si sa te concentrezi pe ceea ce ai de fapt nevoie sa faci sa ajungi acolo, cum ar fi: Arătați-vă pentru antrenamentele dvs.

Acum aveți ceva tangibil pe care îl puteți urmări în mod regulat.

Pentru a alege metoda corectă pentru dvs. Rețineți că majoritatea cluburilor de sănătate oferă un anumit tip de testare a grăsimilor corporale. Profitați maxim de măsurarea grăsimii corporale prin: Verificați-o o dată pe săptămână sau o dată la două săptămâni în loc de zilnic. În timp ce grăsimea corporală nu dispare peste noapte și este posibil să nu observați aceste mici modificări dacă măsurați în fiecare zi.

Văzând un calendar al antrenamentelor completate vă va urmăriți pierderea în greutate fără scară un sentiment de succes că scara nu ar putea. Familiarizarea cu corpul - Nu puteți să pierdeți greutatea până când nu vă exercitați în mod consecvent și nu puteți face acest lucru până când nu vă construiți rezistență și forță.

urmăriți pierderea în greutate fără scară pierdere în greutate avicii

Luați primele câteva săptămâni pentru a experimenta, a vă condiționa corpul urmăriți pierderea în greutate fără scară pentru a afla ce vă este capabil. Învățați cum să faceți exerciții - Dacă sunteți un începător, există o curbă de învățare care vă poate dura puțin pentru a depăși.

Cum se creează un grafic de pierdere în greutate

Oferiți-vă spațiu pentru a afla forma bună, tehnica solidă și metodele eficiente de antrenament înainte de a vă pune prea multă presiune asupra dvs. Un prieten de-al meu își tratează scara în același mod în care se poate trata un șarpe otrăvitor. Îl ascunde în dulapul ei și urmăriți pierderea în greutate fără scară strecoară ori de câte ori îi prinde accidental vederea.

urmăriți pierderea în greutate fără scară este sigur ca cafeaua de slabire

Mulți dintre noi au același răspuns visceral la orice scară - un tremur atunci când trecem la scară la sala de gimnastică sau o gură uscată instant când este instruit să stea pe scală la cabinetul medicului.