Este cafeaua neagră ajută la pierderea în greutate


Beneficiile cofeinei în procesul de slăbire Ajută la arderea caloriilor Multe studiile au descoperit cum aportul de cofeina crește termogeneza, și, prin urmare, stimulează organismul să ardă energie. Aceasta duce la o ardere mai eficientă a caloriilorcare poate conduce la pierderea în greutate.

este cafeaua neagră ajută la pierderea în greutate pierde în greutate tabără pentru adulți

Reduce pofta de mâncare De asemenea, cofeina funcționează ca un suprimant al apetitului pe termen scurt, ceea ce înseamnă că poate reduce starea de foame și, ulterior, la un consum mai mic de alimente. Te vei simți mai plin de energie De asemenea, cofeina ne oferă mai multă energie, acesta fiind principalul motiv pentru care majoritatea oamenilor nu își pot începe ziua fără ea.

Acest lucru vă poate oferi acel început de zi care este necesar pentru a ieși din casă și a merge la sala de sport sau pe banda de alergare pentru un antrenament.

Write Your Own Review

Efortul fizic este cu siguranță benefic când se dorește pierderea în greutate, astfel încât, în acest mod indirect, cofeina poate fi, de asemenea, benefică. Funcția diuretică Încă o modalitate prin este cafeaua neagră ajută la pierderea în greutate cofeina poate ajuta în procesul de slăbire este prin funcția diuretică.

este cafeaua neagră ajută la pierderea în greutate Pierdere în greutate iqd

În cazul multor persoane, cofeina poate duce la pierderi de apă deshidratarecare duc la pierderi în greutate, cu toate că aceste pierderi provin din cantitatea de apă din organism și nu din este cafeaua neagră ajută la pierderea în greutate.

Aceasta pierdere le sale în ajutor celor care au probleme cu retenția de apă. Potențial de creștere în greutate Cu toate că există în mod clar unele beneficii ale cofeinei asupra pierderii în greutate, există, de asemenea, multe situații în care băuturile care conțin cofeină sunt mai susceptibile să conducă la creșterea în greutate.

este cafeaua neagră ajută la pierderea în greutate scădere în greutate în gwalior

Cafeaua neagră este slabă în calorii Când oamenii beau cafea, rareori este o ceașcă standard de cafea neagră, fără adaosuri.

Cafeaua sub această formă simplă nu contribuie cu multe calorii și deci nu va avea efect asupra greutății. Cu toate acestea, cafelele comerciale sunt o altă poveste. Unele dintre aceste cafele sunt atât de mari și atât de pline de siropuri, zahăr și grăsimi sub formă de lapte sau smântână, încât pot depăși aproximativ de calorii.

Formular de căutare

Este probabil să fie mai mult decât ar trebui să consumi pentru o masă întreagă dacă încerci să slăbești! În plus, în afară de calciu și proteine, acestea contribuie cu foarte puțină valoare nutritivă și, prin urmare, sunt în principal calorii goale. Cantitatea de zahăr din băuturile energizante și băuturile racoritoare Băuturile energizante și băuturile racoritoare de tip Coca-cola pot fi la fel de problematice. Alături de cofeină, conțin și o cantitate imensă de zahăr; prin urmare, orice beneficiu al cofeinei în cazul pierderii în greutate este slăbește mudra de cantitatea de calorii pe care le consumi în băuturi.

Produsele pe bază de ciocolată și cacao sunt, de asemenea, puțin probabil să ajute la pierderea în greutate, deoarece nu numai că au o cantitate mică de cofeină, dar, de asemenea, sunt în general bogate în grăsimi și zahăr.

este cafeaua neagră ajută la pierderea în greutate povești despre pierderea în greutate a benzii în poală

Cea mai bună metodă pentru a primi beneficiile din băuturile care conțin cofeină este să optezi pentru o cafea neagră, cu puțin lapte fără grăsimi și îndulcitor artificial dacă ai nevoie, și să renunți la zahăr și băuturi răcoritoare.

Energie redusă În timp ce cofeina vă poate oferi senzația de energie de care ai nevoie pentru a parcurge ziua, aceasta nu durează mult timp — rezistă între două până la patru ore și jumătate în organism. După această perioadă, este normal să simți o scădere a energiei, ceea ce poate duce la scăderea activității fizice și duce la âîngreunarea procesului de pierdere în greutate.

  • Slăbește înainte de naștere
  • Ofera proba de slabire

Pericole generate de consumul cofeinei Dependența Cofeina, deși este considerată în general sigură, poate da dependență. Băuturile care conțin cofeină, precum cafeaua și băuturile energizante pot masca simptomele oboselii, dar nu înlocuiesc necesitatea organismului de a doarmi.

Astfel, consumând constant cofeină, mai de grabă decât să te simți mai odihnit, poți ajunge să te simți epuizat și să dobândești aumite boli. Mulți oameni simt că au nevoie de o cantitate mare de cofeină pentru a putea funcționa, ceea ce duce la aportul excesiv și la rezultate posibil periculoase.

Consumul de cofeină în exces are efecte secundare Deși consumul de cofeina în cantități moderate este de obicei sigur, nivelurile ridicate pot avea rezultate neplăcute și chiar periculoase.

este cafeaua neagră ajută la pierderea în greutate cum să slăbești în corpul inferior

Aportul recomandat este de mgmg pe zi. O ceașcă de cafea conține în jur de mg, cafeaua instantă conținând chiar mai puțin de atât.

Obținerea beneficiilor fizice ale cafelei

Băuturile energizante pot conține între 80 și mg pe porție, în funcție de brand. Prea multă cofeină poate provoca reacții adverse, precum: nervozitate, anxietate, insomnie, iritabilitate, neliniște și dureri de cap. În cazuri severe, consumul de cantități mari de cofeină, de obicei dintr-un număr excesiv de băuturi energizante, poate avea efecte grave, cum ar fi aritmii cardiace și stop cardiac.

Nu este recomandat să consumi cantități ridicate de cofeină înainte de sport, deoarece acest lucru poate pune o presiune suplimentară asupra inimii.

Other Related Articles

Pericol de deshidratare Deshidratarea, datorită efectului diuretic al cofeinei este de asemenea comună, iar cei care consumă cantități mari ar trebui să se asigure că beau, de asemenea, multă apă pentru a înlocui lichidele pierdute, în special în timpul sportului sau în zonele cu climă caldă. Verdictul Cu moderație și în forma potrivită, cofeina poate avea un efect benefic asupra pierderii în greutate, deși o parte din aceasta este probabil să fie cauzată de pierderile de apă din organism.

Cu toate acestea, nu trebuie consumată în cantități mari ca instrument de pierdere în greutate. Trebuie evitat un aport ridicat de băuturi care au cantități mari de cofeină și un conținut ridicat de grăsimi sau de zahăr, deoarece este posibil să-i anuleze beneficiile, din cauza conținutului ridicat de calorii și, de fapt, va genera, probabil, creșteri în greutate.

Pe baza acestei constatari, cercetatorii au dedus ca cafeina nu suprima in mod eficient apetitul si nu ajuta la pierderea in greutate. Au existat numeroase studii anterioare care au spus ca cafeina accelereaza metabolismul si ca are efect asupra substantelor chimice din creier care au rolul de a suprima pofta de mancare. Pentru studiu au fost selectati 50 de oameni cu varsta cuprinsa intre 18 si 50 de ani, care au mers saptamanal in laborator timp de mai bine de o luna. De fiecare data li s-a cerut sa bea suc in care au fost adagate 1 sau 3 mg de cafeina, sau cafea fara cafeina pentru a se verifica efectul placebo. Anchetatorii au cerut participantilor sa inregistreze tot ce au consumat in fiecare zi a studiului.